You are currently viewing עשה ואל תעשה בבית המשפט לתביעות קטנות

עשה ואל תעשה בבית המשפט לתביעות קטנות

כיצד מגישים תביע הקטנה בבית המשפט לתביעות קטנות?

עשה ואל תעשה בבית המשפט לתביעות קטנות

עשה

הכן את עצמך לדיון, קרא את חומר התביעה והבא עימך את כל המסמכים הרלוונטיים לתביעה. ההופעה בבית המשפט תהיה בלבוש הולם ומסודר. בכניסת השופט מאולם הדיונים ובצאתו – אנא קום. תגיע חצי שעה לפחות טרם הדיון על מנת להקשיב למהלך הדיונים הקודמים, להכיר את השופט ולהוריד קצת מהמתח ומחוסר הודאות המאפיין בהליך זה. שמור על השקט במסדרונות הדיונים, והקפד על כניסה ויציאה מאולם הדיונים בשקט ובאופן שלא יפריע למהלך הדיון. פנה לשופט במילים במילים "כבודו" / "כבודה" או "גבירתי" / "אדוני" בבית המשפט דבר בנחת ובדרך ארץ. כאשר אתה מדבר עם השופט- אנא קום. בסיום הדיון המתן בסבלנות לקבלת פרוטוקול דיון, תוכל להוציא אותו גם במערכת המקוונת של "נט המשפט".

אל עשה

אל תאחר! אל תופיע בבית המשפט במראה מרושל, מכנסיים קצרים, גופיה או כפכפים. אל תצלם באולם בית המשפט או תפרסם צילום כזה אלא ברשות בית המשפט. כמו כן אל תשתמש במכשירים אלקטרוניים באולם בית המשפט (טלפונים ניידים, מכשירי הקלטה, מכשירי צילום וכ'ו). אל תכניס דברי מאכל ומשקה לאולם בית המשפט (למעט מים). אל תנהל שיחות עם הנוכחים באולם בית המשפט במהלך דיון. אל תתקרב לדוכן השופט אלא אם כן השופט הזמין אותך אליו.

מגישים תביעה ? אל תוותרו על ייעוץ מעו"ד

הייעוץ הראשוני ניתן ע"י עורך דין ללא עלות, במידה ותבחרו להתקדם עלות השרות החל מ- 250 ₪ ו- 750 ₪ בהתאם לסכום התביעה. כמה שווה השירות?  ניתן לתבוע בתביעה קטנה עד 34,000 ₪. לכן, גם כשמדובר בתביעה קטנה,
אל תתפתו לחברות שמציעות ייעוץ שאינו משפטי, פנו רק לעורך דין.

כתיבת תגובה