You are currently viewing שאלות נפוצות – איך להגיש תביעה קטנה?

שאלות נפוצות – איך להגיש תביעה קטנה?

תהליך הגשת התביעה הנו קל, פשוט ומהיר. על מנת להתחיל את תהליך הגשת התביעה, יש לבצע רישום קצר לאתר. בעת הרישום, יש לציין את הפרטים האישיים שלך, ולבחור שם משתמש וסיסמא. לאחר הרישום תתבקש לציין במילים שלך באופן חופשי את תיאור האירועים והשתלשלות העניינים של המקרה שבגינו הנך מבקש להגיש תביעה קטנה. כמו כן, תוכל לצרף מסמכים הקשורים לנושא התביעה כגון חשבוניות, חוזים, תמונות נזק, חוות דעת וכיו"ב.
צרוף הקבצים פשוט וקל, במידה והקבצים מסודרים במחשב שלך תוכל פשוט לצרפם בעת הרישום אך במידה והקבצים נמצאים בידך ואינם סרוקים למחשב אז אל דאגה, בקש מהמהערכת לשלוח לך קישור לנייד ובעת לחיצה על הקישור מהנייד שלך תפתח מצלמת הטלפון ובקלות תוכל לצלם את המסמכים והם יגיעו ישירות אלינו.

עורך דין מטעמנו יחזור אליך תוך יום עסקים אחד בלבד וימשיך עמך את התהליך. שיחת הייעוץ עם עורך הדין הינה ללא תשלום, גם אם החלטת בסופו של הייעוץ שלא להגיש תביעה קטנה. במסגרת שיחת הייעוץ עורך הדין אף ימליץ לך על סכום התביעה הריאלי אותו יש לתבוע וינחה אותך אם נחוצים מסמכים נוספים, בנוסף לאלו שצרפת, על מנת לתמוך בתביעתך.

על מנת להשלים את הטיפול בהכנת התביעה תתבקש לשלם באמצעות כרטיס אשראי את שכר הטרחה. גובה שכר הטרחה נע בין 250 ל- 700 ₪ (כולל מע"מ) בלבד בהתאם לשווי התביעה (20 אחוז משווי התביעה, לא פחות מ- 250 ₪ ולא יותר מ- 700 ₪). באם החלטת לבחור בשירותינו לצורך עריכת תביעתך, הרי שמרגע זה ובכל שלב, תוכל ליצור קשר עם עורך הדין שמטפל בתיק שלך באמצעות הצ'אט באתר. לאחר שעורך הדין יסיים להכין עבורך את כתב התביעה, תקבל על כך חיווי באזור האישי שלך באתר, ועותק מכתב התביעה יישלח אליך לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

כן. באם בחרת באפשרות לפיה אנו נגיש עבורך את תביעתך בבית המשפט, תועבר אליך התביעה לצורך אישורך ולאחר שניפתח עבורך הליך בבית המשפט לתביעות קטנות, תקבל העתק מהתביעה לרבות טופס פתיחת הליך משפטי בתיבת הדואר האלקטרוני שלך. חשוב לציין, כי במקרה זה תתבקש לשלם את אגרת בית המשפט.

כן. באם בחרת באפשרות נוספת לקבל בדואר לביתך העתק מכתב התביעה, נשלח עבורך העתק מלא של כתב התביעה על המסמכים המצורפים לו, לרבות את טופס פתיחת ההליך.

לחלוטין לא. פרטי התביעה והמסמכים הנלווים, חשופים אך ורק לעיניך באזור האישי המוגן בסיסמה. בנוסף אליך, רק עורך הדין המטפל בתיק שלך יכול לצפות בפרטים. המידע אינו חשוף לעורכי דין אחרים או ללקוחות אחרים באתר.

כרגע ניתן לשלם את שכר הטרחה באמצעות כרטיס אשראי בלבד במערכת מאובטחת ובטוחה. יתכן ובעתיד נציע דרכי תשלום נוספות.

כתב תביעה שכנגד המוגש כנגדך על ידי הצד אותו תבעת, הינו כתב תביעה לכל דבר ועניין. באם תקבל כתב תביעה שכנגד, ניתן לפנות אלינו דרך האתר בבקשה לקבלת הצעת מחיר לעריכת כתב הגנה.

במקרה כזה ניתן להגיש את פסק הדין ללשכת ההוצאה לפועל לצורך מימושו. אם הנתבע לא ישלם לך את סכום פסק הדין תוך המועד הקבוע בפסק הדין, ניתן לפנות אלינו דרך האתר ואנו נדאג להגיש עבורך את פסק הדין ללשכת ההוצאה לפועל. זאת ללא כל תשלום נוסף, למעט אגרות ההוצאה לפועל כאשר את שכר טרחתנו נגבה מהנתבע במסגרת שכר הטרחה שנפסק בתיק ההוצאה לפועל.

הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בכל נושא באמצעות טופס צור קשר באתר. נשמח לעמוד לרשותך בסמוך לקבלת פנייתך אצלינו.

כתיבת תגובה